Trezeste-ti simțurile – Campanie Yogi Tea 2022-2023

Campanie Yogi Tea - Ediția Toamnă - Iarnă 2022-2023 – (03 Octombrie 2022 – 31 Martie 2023)

Ediția Toamnă – Iarnă 2022-2023 – (03 Octombrie 2022 – 31 Martie 2023)

Yogi Tea

Motto: ”Cu ceaiurile Yogi Tea, pentru creșterea afacerii dumneavoastră și creșterea satisfacției clienților”

Mult așteptata campanie Yogi Tea 2022-2023 a sosit!

Prin această campanie ne propunem să oferim oamenilor ceaiuri premium, folosind ca și ingrediente plante și condimente în calitate bio, după rețete ayurvedice, oferind astfel cel mai înalt standard în materie de ceaiuri. Pe acest segment, Yogi Tea este brandul numărul 1, iar Pronat este în România și Republica Moldova reprezentantul său exclusiv.

Beneficiile suplimentare sunt destinate atât partenerilor comerciali, cât și clienților finali.

Beneficiile sunt legate de achiziția de ”Pachete Yogi Tea”.

Un ”Pachet Yogi Tea” se compune din 24 de ceaiuri din gama ”Yogi Tea 17 plicuri” si ”Ceaiuri vrac YOGI TEA 90 gr”.

Ceaiurile ”YOGI, 12 plicuri” nu fac parte din campanie, deci aceste tipuri de ceaiuri nu pot face parte din ”pachete”, însă vor putea fi comandate în condițiile obișnuite.

Astfel, beneficiile suplimentare ale partenerilor comerciali, aferente fiecărui ”Pachet de 24 ceaiuri Yogi Tea ” sunt:

  • Gratuit 2 șervețele de bucătărie din material textil, ”TEA TOWEL”, inscripționate ”YOGI TEA”
  • Gratuit 18 plicuri diverse de ceai
  • Gratuit 18 broșuri a 8 pagini, ”Catalog Yogi Tea TREZEȘTE-ȚI SIMȚURILE, cu rețete de Smoothies (Plicurile gratuite de ceai, și broșurile gratuite Yogi Tea, se vor livra capsate!).
  • Poster, format A1 ”TREZEȘTE-ȚI SIMȚURILE”: gratuit, la cerere.

Recomandarea noastră, ca urmare a experiențelor din campaniile anterioare, este să oferiți broșura cu pliculețul capsat unui număr cât mai mare de potențiali clienți. Aceasta este rețeta cea mai bună de conversie a unui prospect, în client! Sunt foarte mari șanse ca acel prospect să revină în magazin la o nouă cumpărătură, nu doar pentru un anume ceai despre care a aflat prin intermediul broșurii & plicului gratuit, dar implicit și pentru alte cumpărături.

În ceea ce privește folosirea șervețelelor YOGI TEA TEA TOWEL, sugerăm să oferiți gratuit un șervețel TEA TOWEL clientului care cumpără 6 ceaiuri YOGI TEA, stimulând astfel creșterea vânzărilor.

Important, pentru partenerii care se înrolează în campanie, este să facă achiziții de multiplu de pachete (24, 48, 72 buc …) și să țină cont de faptul că ceaiurile Yogi Tea la 12 plicuri nu fac parte din pachete, însă ele pot fi cumpărate în condițiile obișnuite.

Vă dorim un sezon plin și creșteri ale vânzărilor!

La final dorim să ne asigurăm că știți despre ultimele ceaiuri din gamă apărute în ultimele luni:

  • PUMPKIN CHAI (Ceai ”Gusturile toamnei – Pumpkin Chai”)  17 plicuri, cod YT490504
  • TULSI TEA, cod YT483404
  • SOUL BALM, 17 plicuri, YT483304
  • SALUTUL LUNII, cod YT490604
  • ROOIBOS TEA, 12 plicuri, cod YT312109 (înlocuiește ceaiul ”Natural digestion” care nu se mai produce

CEAI BIO GUSTURILE TOAMNEI - PUMPKIN CHAI, 17 PLICULETE 32.3 G YOGI TEA

S-ar putea să te intereseze și:

Lasă un răspuns