Campania Yogi Tea ”Trezeste-ti simturile”
Campanie Yogi Tea 2021 - 2022

Campania Yogi Tea ”Trezeste-ti simturile”

Ediția Toamnă-Iarnă 2021-2022 – (22 Septembrie 2021 – 22 Martie 2022)

Motto: ”Cu ceaiurile Yogi Tea, pentru creșterea afacerii dumneavoastră și creșterea satisfacției clienților”

Mult așteptata campanie Yogi Tea 2021-2022 a sosit!

Prin această campanie ne propunem să oferim oamenilor ceaiuri premium, folosind ca și ingrediente plante și condimente în calitate bio, după rețete ayurvedice, oferind astfel cel mai înalt standard în materie de ceaiuri. Pe acest segment, Yogi Tea este brandul numărul 1, iar Pronat este în România și Republica Moldova reprezentantul său exclusiv.

Beneficiile suplimentare sunt destinate atât partenerilor comerciali, cât și clienților finali.

Beneficiile sunt legate de achiziția de ”Pachete Yogi Tea”.

Un ”pachet Yogi Tea” se compune din 24 de ceaiuri din gama ”Yogi Tea 17 plicuri”, combinate la alegere cu ”Yogi Tea Pentru Simțuri, cu uleiuri esențiale, 20 plicuri” și ”Ceaiuri vrac YOGI TEA 90 gr”.

Ceaiurile ”YOGI, 12 plicuri” nu fac parte din campanie, deci aceste tipuri de ceaiuri nu pot face parte din ”pachete”, însă vor putea fi comandate în condițiile obișnuite.

Astfel, beneficiile suplimentare ale partenerilor comerciali, aferente fiecărui ”Pachet de 24 ceaiuri Yogi Tea ” sunt:

  •  2 ceaiuri Yogi Tea gratuite. (În fiecare lună vom schimba perechea de ceaiuri oferite gratis. Pentru deschiderea campaniei oferim gratuit două noutăți: Ceaiul MACA CHAI (17 pl.) și Ceai NATURAL ENERGY, cu ulei esențial de bergamotă (20 pl).
  • 12 plicuri diverse de ceai, gratuite
  • 12 brosuri a 8 pagini, ”Catalog Yogi Tea TREZEȘTE-ȚI SIMȚURILE, cu rețete de Smoothies (Plicurile gratuite de ceai, și broșurile gratuite Yogi Tea, se vor livra capsate!).
  • Poster, format A1 ”TREZEȘTE-ȚI SIMȚURILE”: gratuit, la cerere.

Recomandarea noastră, ca urmare a experiențelor din campaniile anterioare, este să oferiți broșura cu pliculețul capsat, unui număr cât mai mare de potențiali clienți. Aceasta este rețeta cea mai bună de conversie a unui prospect, în client! Sunt foarte mari șanse ca acel prospect să revină în magazin la o nouă cumpărătură, nu doar pentru un anume ceai despre care a aflat prin intermediul broșurii, dar implicit și pentru alte cumpărături.

Important, pentru partenerii care se înrolează în campanie, este să facă achiziții de multiplu de pachete (24, 48, 72 buc …) și să țină cont de faptul că ceaiurile Yogi Tea la 12 plicuri nu fac parte din pachete, însă ele pot fi cumpărăte în condițiile obișnuite.

Vă dorim un sezon plin și creșteri ale vânzărilor!

La final, o sugestie: așezați-vă și savurați, în tihnă, ceaiul MACA CHAI, dar mai ales, senzaționalul ceai NATURAL ENERGY, cu gustul său unic de ulei esențial de bergamotă, primite gratuit la primul pachet comandat! Ambele ceaiuri sunt energizante, deci … țineți cont!

Emanuel Popa, CEO Pronat

Lasă un răspuns